Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 10:17   #50
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Jeg svever fortsatt rundt på noen skyer. Spiser 2 ganger om dagen, mye egg, kjøtt og grønnsaker, med fløte og CF til. Drikker masse Funlight saft og pepsimax. Her på hytta er det ikke noe godt vann. Til nå har jeg gått ned hver uke siden 7 april og nå er det 28 kg tilsammen. Jeg har vært så dum at jeg ikke har brukt målband. Så alle nye som begynner - bruk det. Alt jeg har av tøy "slenger" rundt meg. Vil ikke kjøpe noe nytt i sommer for jeg er ikke halveis engang til målet. Men jeg må ut å kjøpe BH'er. Har ingen ide om hvilken størrelse jeg skal ha. Er det rart at jeg er fornøyd - bare synd at jeg ikke oppdaget dette for mange år / kg siden. Syns ikke at jeg lever på en kur - bare en ny måte å leve på.

Ja er det ikke delig - dette kan en virkelig leve med, og det har jeg tenkt å gjøre!
Har ikke den store nedgangen for tiden, men så har jeg ikke kjørt noen særlig streng linje heller.
Spiser lavkarbo helt klart, men har så langt i sommer inntatt litt flere karber pr dag enn ketolyse tilsier.
Startet imidlertid opp på onsdag med å telle helt nøyaktig samt veie maten, så nå satser jeg på at det blir litt mer aktivitet på vekten (nedover altså....)
Har lagd en del måltider som nå står klare i kjøleskap og frys, og i tillegg har jeg hengt opp tre menyforslag basert på disse måltidene og det som ellers måtte finnes i skapene.
Så nå kan jeg kjapt se hva jeg har tilgjengelig (stryker ut når det er tomt), og også lett kombinere hovedrett og tilbehør.
Tar litt tid å gjøre klart dette, så det blir en vurdering i etterkant om jeg føler det er verdt arbeidet og noe jeg vil fortsette med framover.
Nå har jeg vel 12-13 ulike retter samt 8-10 tilbehørsvarianter stående klare, og nok antall måltider til 1 uke for meg og samboeren
Han er jo kjempefornøyd med å kunne hente ut "ferdigmat" fra kjøleskapet - ENKELT! var kommentaren

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat