Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 10:01   #25
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge venta dere med å skeie ut?

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Tror det går greit egentlig med kalorier.. spiser jo ikke så ofte, men litt usikker på hvor mye kalorier de forskjellige matvarene inneholder. Har bare ikke giddet å sjekke, men det er jo greit å ha i bakhodet!
Ikke særlig sugen på is eller søtt, det er bare lettere å ta ei skje, enn en lengre diskusjon om hvorfor jeg ikke vil feire det eller det, så da tar man en liten smakebit og så skyller på at man nettopp har spist og derfor ikke vil ha så mye. =)
Værre me øl og sushi, det frister mye mer Å jeg har nok ennu en 30 kilo å gå ned så må nok belage meg på å være i vektreduksjonsfasen ihvertfall ett år.. trener i tillegg, men det gjorde jeg før jeg startet også, ca 3 dager i uka. (Veier over 100kg så minus 30 er i mine øyne ett mål jeg burde satse på.)

Jeg har matallergier og kan heldigvis bruke det som unnskyldning, men jeg vet om de som ikke har det men allikevel bruker det. Er sjelden folk gidder å diskutere med deg da ser du. Dessuten prøver jeg å leve etter ren-mat-prinispper, dvs ikke ferdig prosessert mat, mest mulig skal komme i fra rene råvarer. Når jeg sier det til folk, stopper det diskusjonen effektivt og de fleste blir heller interessert i hvorfor det er så bra for kroppen. Da pleier jeg alltid å dra historien om hvordan margarin (som mange tror er så sunt) er fremstilt også får pipa en annen lyd Men for all del, dersom du synes det er enklest å gjøre det på den måten så gjerne det, men husk at det kan ødelegge vektnedgangen skikkelig.

Hva med å spise sashimi i stedet for sushi? Da blir det ingen ris også smaker det minst like godt uten den der risen synes nå jeg. Også kan du jo prøve deg med hvitvin/rosevin til - dersom du liker det da. Må forresten innrømme at jeg sjelden spiser sashimi/sushi her hjemme for etter å ha vært i Japan er det ikke det samme å spise det her. Der kan de sakene sine - yummi

Jaja nå har vi kuppa tråden og diskuterer noe annet, men sjitt au - så lenge ingen bryr seg så.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat