|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Ja, man kan jammen lure. Jeg bodde i en leilighet med ei venninne, og da hun flytta fikk jeg i hurten og sturten inn en fyr som tjente sykt mye penger. Hva skjedde? Jo, jeg mista bostøtten min. Haha. Jeg hadde aldri møtt fyren før han kom på visning en gang. Byråkrati er veldig underlig, og veldig lite menneskelig til tider.
Og når jeg tenker på det, så er det mulig man ikke får bostøtte eller dagpenger i det hele tatt så lenge man er student. Åh. Vanskelig altså.
Jeg klarer ikke å huske på stående fot, men det skal finnes noen som har laga en bok som kalles (eller heter) Jungelboka, som forteller deg alt det Nav ikke forteller deg. Skal poste her omgående når jeg finner den. Jeg har selv tenkt å søke penger for fordyret kosthold. Om det er fordyret, tja, men jeg kan jo ikke spise makaroni med ketsjup selv om jeg lever under fattigdomsgrensa, for da blir jeg syk. Så jeg skal gi det et forsøk!
Puh, de var visst ikke en fugl, men en møll, faktisk!
Hjelpes!! Jeg bor sammen ei som tjener grovt mye. :S Ja, jeg har jo og fordyret kosthold, men jeg har ikke snakka med legen om det, fordi jeg vet hu ikke er begeistra for lavkarbo (hun og), men jeg vil egentlig ikke skifte, fordi hu er så ålreit ellers liksom.. Si fra om åssen det går med den søknaden da, jeg er spent!
Møll? Det må ha vært en dævla svær møll.... :S
|