Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 01:28   #2674
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har studert i mer enn tre år ja.. Bruker litt lengre tid enn normalt på bacheloren min av diverse grunner. Pluss at jeg skifta studie. Hm. Om vedkommende ikke sier at "jada, du skal få hjelp", men heller det omvendte, skal jeg da bare be om å få prate med noen andre? Jeg regner med jeg blir sendt til trygd med en gang, det var iallefall det jeg ble sist, da jeg snakka med damen i resepsjonen... Ja, jeg får ringe og bestille meg en time (som jeg må bruke penger på! argh.) Uæh.

Ja, det er vel sikkert trygd du blir sendt til. Men du skal da ikke behøve å bestille time? Det som er praksis her i byen er at du tar med deg id og husleiekontrakt og går på sosialen, de tar en kopi og så setter de opp en time for deg.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥