Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 01:26   #2672
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hahaha, seriøst?! Mener de at roomiene mine skal betale husleia mi i så tilfelle?! Erremulig. Aldri i verden om de kommer til å gjøre det :S

(ufint med den fuglen og katta, forresten!)

Ja, man kan jammen lure. Jeg bodde i en leilighet med ei venninne, og da hun flytta fikk jeg i hurten og sturten inn en fyr som tjente sykt mye penger. Hva skjedde? Jo, jeg mista bostøtten min. Haha. Jeg hadde aldri møtt fyren før han kom på visning en gang. Byråkrati er veldig underlig, og veldig lite menneskelig til tider.
Og når jeg tenker på det, så er det mulig man ikke får bostøtte eller dagpenger i det hele tatt så lenge man er student. Åh. Vanskelig altså.
Jeg klarer ikke å huske på stående fot, men det skal finnes noen som har laga en bok som kalles (eller heter) Jungelboka, som forteller deg alt det Nav ikke forteller deg. Skal poste her omgående når jeg finner den. Jeg har selv tenkt å søke penger for fordyret kosthold. Om det er fordyret, tja, men jeg kan jo ikke spise makaroni med ketsjup selv om jeg lever under fattigdomsgrensa, for da blir jeg syk. Så jeg skal gi det et forsøk!

Puh, de var visst ikke en fugl, men en møll, faktisk!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥