Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 01:10   #2666
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det hjelper nok ikke å forsvare dem, gitt. Jeg har prøvd, tro meg. Det har gått i alt fra sokker jeg har solgt, til penger mamma har sendt til meg når jeg har vært blakk, og det festligste var da jeg solgte trekkspillet mitt til pappa (som han i et øyeblikk av galskap syntes var en god idé å gi meg i julegave for tjue år siden). Jeg måtte jo bare spørre saksbehandleren om hun seriøst anså det å selge trekkspill som fast inntekt. Hun trakk litt på smilebåndet, og sa at, jo, dessverre. Det er sånn de gjør det. Det er nesten uansett hvor hyggelige de er, paragrafryttere fra h****e der, mulig de ikke tør annet. Jeg mistenker at politikken deres er å unngå i størst mulig grad å få nye brukere.
Jeg håper jeg ikke tar fra deg motet nå, for det kan være du er heldig, men dette er nok dessverre helt vanlig praksis.
Nå vet jeg ikke hvilken situasjon du er i nå, men det er mulig du har bedre sjanse til å få bostøtte f.eks?

Vel, helt ærlig så forsvant vel siste rest av mot. Jeg aner ikke hva jeg har krav på, det eneste jeg vet er at jeg ikke har penger snart, sannsynligvis ikke får studielån til høsten, og at jeg ikke kan jobbe på en stund (får heller ikke sykepenger, fordi jeg ikke har skikkelig dokumentasjon. vikarbyrå og jævlig lang historie) på grunn av tennisalbue. Hu-føkkings-rra.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo