|
Sv: Ferie-utskeielser ...
Jeg er selv p ferie nå. Er hos svigers i og de spiser ikke akkuratt lav karbo mat... Svigermor hadde baket et glutenfritt brød til meg da hun trodde at det var kun mel jeg ikke spiste. Fikk litt vondt av henne, men det var jo en kjempe god tanke Jeg har med meg endel mat for jeg ønsker ikke å være til bryderi. Svigermor har tenkt endel på hva jeg spiser og ikke spiser. De er ikke så vandt til å bruke mye forskjellige grønnsaker til middag eller salat. Jeg spiser det hun lager til middag, men tar ikke potet, saus, gulrot mm. Koker meg noen blomkål dusker og brokkoli med en god smør klatt oppi og har til middagen.
På veien opp hadde jeg med niste (omelett med mye ost og italiensk salami) Vi spiste middag på ei veikro i Namdal og der bestillte jeg biffsnadder med salat. Var noe dressing på men det får våge seg. Kan ikke være helt nazi i matveien når andre lager maten for en. Jeg er kanskje heldig for jeg har ikke søtsug. Kan godt se på at folk spiser kaker og is uten at det frister. Snart skal vi bo tre netter på hotell i Sverige. Rekner med at de har nok lavkarbo mat å velge i. Ellers på veien så rekener jeg med å få bestilt meg mat uten de typiske karbofellene. Noe får man alltid i seg uansett...
|