Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 20:51   #51
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Starte lavkarboprodukt-firma?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Vi lever i en moderne tid, og man kan ikke forvente at en majoritet av befolkningen som ville ha godt av å redusere mengde karbohydrater, vil ha eller kan ta seg tid til å lage mat fra bunnen av slik mange her på LCHF etc. ser seg nødt til å gjøre.

Ta seg tid?! Det tar da sannelig kortere tid å lage en lavkarbomiddag ettersom man slipper å vente på at potetene eller risen blir ferdigkokt?! Jeg spiser ikke hurtigris da.

Jeg laget også i dag laks med grønnsaksmos og linser surret i sjyet etter laksen tilsatt rømme. Tar meg den tiden det tar å slenge den frosne laksen i microen og tine den. Mens den tiner kuttet jeg opp 1/4 liten sommerkål i strimler, 1/2 brokkoli og 1/2 liten blomkål i buketter og hev alt i en kjele med vann og satte på ovnen. La deretter laksen i stekepanna som var varm med litt smør i og stekte den noen minutter med sitronpepper på, på begge sider. Tok ut laksen og puttet en neve frosne, ferdig kokte linser i panna og mens disse lå og surret (slo av varmen) og ble varme helte jeg vannet av grønnsakene, hadde dem i begeret til stavmikseren, hadde i en rømmeklatt og sitronpepper og moste det hele med stavmikseren og hadde det på fatet med laksen. Helte så over linsene i rømmesaus til slutt. Tok det så mye som 15-20 min tro? Har man ikke såpass med tid til middag engang bør man begynne å se litt på hva man bruker tiden til synes jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat