Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 20:35   #89
Sunroad78
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Først må det definerast kva som meinast med "normalt" kosthold. Om det er høgkarbomat så; JA dokke kjem til å gå opp i vekt (slik har iallefall eg tolka det som står på forumet og som står i boka), men om ein gradvis går over på lavkarbomat, så må ein prøve seg litt fram gradvis. Nokon toler å ligge på 100 gr karbs pr dag uten å legge på seg, mens andre kanskje må ligge på mellom 50-70 karbs pr dag. Kroppane våre reagerer ulikt på karbo, som alt anna, så vi må berre prøve oss fram. Eg veit iallefall at eg ALDRI kjem til å gå over på høgkarbomat ever again. Men at eg i framtida (når målet er nådd og eg har funne ut kor mykje karbo eg kan ete pr dag uten vektauke) kan nyte ein sjokolade (utan dårleg samvittighet), kanskje ete ein ordentleg cheeseburger m/brød det skal eg, men ikkje så ofte som eg hittil i livet (dessverre) har gjort!!

Håpar at dette var litt oppklarande toto og Debs.

Annex: Eg brukar ikkje Mat på Data, men loggar meg inn på diett.no og registrerar det meste eg et der. Elles er eg ikkje flink til å vege maten som eg eter, men så lenge eg er i ketose, er mett og går ned i vekt (6,9 kg på ei veke) så er eg fornøgd, men om det stoppar eller plutseleg går opp, då vil eg gå meir drastisk til verk.