|
Sv: Juliskravletråd for 30+
Hei igjen alle sammen, og takk for tilbakemld! Godt å høre at det ikke er bare jeg som er "treg" til å gå ned i vekt. Skjønner at kroppen trenger tid på seg, men jeg trenger å se kiloene dale litt nedover for at ikke motivasjonen skal stikke av- hehe :P
Men jeg skal være tålmodig! Har slutta å telle karber, men spiser for det meste bare kjøtt og fett så det er nok maks 10g karber per dag tror jeg. Såpass må det nesten være for at jeg skal gå rundt! Men jeg spiser dessverre som regel bare 2 ganger per dag, føler egentlig at det er helt ok, men vet ikke om forbrenningen går ned av den grunn??? Legen sa for øvrig til meg at ingen som slanker seg bør spise etter kl 7 om kvelden- så det har jeg slutta med, og da blir det bare to måltider.
Ellers så er ikke jeg heller så flink til å trene, men prøver å gå litt turer og danse litt for meg selv! Skal måle meg på mandag og se, har bare målt meg en gang tidligere- så det blir spennende!
Men nå skal jeg lage meg middag- har kjøpt kyllinglever for første gang, skal steke det sammen med litt sopp og løk og litt rømme- håper det blir bra!
Ha en fin kveld alle sammen! 
|