Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 15:02   #47
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Starte lavkarboprodukt-firma?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg vet hva jeg savner; å kunne gå på butikken og raske med meg noen frossenmiddager av lavkarbotypen. I en travel hverdag som aleneforelder er det tiden man ikke har nok av og det å slippe å lage middag fra bunnen av hver dag, men samtidig vite at maten man spiser ikke er full av drit, det er hva jeg ønsker meg.

Jeg savner rett og slett lavkarbofastfood, men forutsetningen for å spise den er at den ikke tilsettes kunstig drit og tilsetningstoffer. Jeg er villig til å betale mer for slik mat fordi jeg vet at den er dyrere å lage.

Å kunne gå inn på 7/11 i lunsjen når matpakke er glemt igjen hjemme og kjøpe en lunsj der er og en drøm.

Å investere i noe slik kan jeg godt finne på å gjøre.

Akkurat som jeg tenker også.

Vi lever i en moderne tid, og man kan ikke forvente at en majoritet av befolkningen som ville ha godt av å redusere mengde karbohydrater, vil ha eller kan ta seg tid til å lage mat fra bunnen av slik mange her på LCHF etc. ser seg nødt til å gjøre.

Men produktene MÅ være så solide at mange kunder med sans for karbohydrater ofte velger disse produktene ikke bare pga. helse men også på smak, tekstur, spisbarhet, visuelt etc.

Mvh
BiggieS

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat