Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 11:44   #44
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Jeg har ikke lest bøkene, Vaskeklut, men har lest en del inne på forumet her. Er det noen spesiell grunn til at du følger den strenge retningen? Synes du den gir raskere resultater? Har fortsatt ikke sett noen nedgang på vekta hittil uka her heller, det vil si at jeg ikke har gått ned på de siste nesten 3 ukene på lavcarbo. Er det flere som har opplevd dette?
Hvor ofte spiser du, og hvor mye trener du forresten?

Jeg følger den fordi det er enklere for meg å "regne ut" hva jeg spiser bl.a Jeg har lett for å spise for mye av forskjellige ingredienser. Atkins, ketolyse osv blir altfor mye regning for min del, (Jeg har dyskalkuli) og Skaldemans prinsipper er ikke like vanskelige for min del Pluss at jeg er kresen på grønnsaker Jegh ar ikke drevet med Skaldeman så lenge, i tillegg til at jeg jobber mot å finne ut hvilke matvarer som er partystopperne mine (dvs hindrer at jeg går ned i vekt) Jeg spiser 2-4 ganger om dagen, alt ettersom når jeg er sulten. Man skal spise når man er sulten, og spise til man er mett Trene? Nei, det har vi ikke sett burde absolutt bli flink til det.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat