|
Sv: Ferie-utskeielser ...
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Nei, det er det ikke det så! For der har de ofte masse deilig brød og sjokoladepålegg og da renner all viljestyrken til TrillTrall bort... Eller de har vidunderlige yoghurter (i alle fall på hotellet i Stockholm!) med masse sukker i og herlige fruktblandinger og korndingser med masse sukker også som er vidunderlig å ha i yoghurtene! 
Da er det kjipt å sitte der med et egg og et par skinkeskiver da... 
Hehe! No er du berre vanskeleg, og misser viljestyrken heilt 
Ein ting er alt det "gode" med masse sukker, sjokolade, brød, rundstykker, yoghurt, musli... you name it..... Men ein ting er kroppskjensla ETTER at slikt er konsumert! For min del vert eg dårleg og oppblåst i magen berre tanken omtrent, så då vil eg heller sitta der med ein tallerk full av god eggerøre, sprøsteikt bacon, kanskje nokre pølsebitar, skinke, ost, tomat, agurk, papsika, salat, smør, leverpostei, majones! - og føla meg vel heile dagen eg skal gå på shopping 
Men, eg syns du skal kosa deg eg, og om du fell for freistinga og et sjokoladebollar, musli, yoghurt, sukker i teen og masse brød: DROPP det dårlege samvitet! Då har du tatt eit val og får stå for det 
Viktigast av alt: have a goooood time 
|