Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 06:56   #589
MinaMarie85
Juniormedlem

MinaMarie85 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 40
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Viljestyrke er forsåvidt ferskvare, det er begrenset hvor lenge hvem som helst kan greie å holde ut forskjellige ting. Så om man skal belage seg på det alene setter man seg selv opp til å feile igrunn. Hvorfor vi ble sånn i utgangspunktet kan hende var en kombinasjon av latskap og de valgene vi har tatt, men så er det denne onde sirkelen man kommer inn i etter litt tid med overvekt med overproduksjon av insulin og hormonforstyrrelser som gjør at det skal en del mer enn ren viljestyrke for å få det av igjen. Jeg for min del har slitt STORT med det!

Jeg blir mest provosert av at en personlig trener som skal ha litt mer oversikt og peiling skriver en slik artikkel som gjenspeiler hans meninger rundt tema, hadde jeg fått han som trener kunne jeg gjort som han sa i fem måneder uten at det hjalp en damn shit (har nemlig gjort det med en kar med samme type meninger uten nevneverdige resultater). Sult er ikke gunstig for noe og får min kropp bare til å spare ALT den får uansett hvor sunt det måtte være. Jeg blir mest forbanna over at det skal males så svart hvitt! Legger også til tilslutt at denne innstillingen har de fleste som IKKE har slitt betydelig med overvekt selv og som har en tendens til å se dumt på folk når de sier de er på en diett som vår f.eks. og sier 'jammen herregud, det er da bare å trene mer og spise mindre, det finnes ingen mirakelkurer som får deg tynn lzm'.....

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat