|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Oh my. I mitt hode kan det der nesten oversettes til "la oss se hvor lang tid det tar for hunden å dø" Stakkar, stakkar hunden! Dyrlegen er sikkert kompis med Drevon og gjengen... Hvorfor i all verden gir de hundene sine sukkerbiter? Nå vet jeg ikke om onkelen din har barn, men tror du han ville putta i barna sine sukkerbiter? Tviler. Det er jo usunt med sukker.... 
Sukkerbitene var belønning og kos, og de fikk noen sukkerbiter hver dag. Og onkelen min er ikke mye sunn... Onkelen min har bodd hos Mormor hele livet, så jeg har vært mye med Onkel, og han fôrer hvem som helst med sukkerbiter. Hans egne barnebarn blir proppet fulle av sukker når de er innom. (Han har en datter fra ett kortvarig forhold). Og de var en tur til Sverige på mandag, og han kom hjem med 20 kg sjokolade, minst like mye annet godteri, pluss masse brus, øl og whatnot. Heldigvis spiser jeg ikke sukker, så jeg slipper blodsukkerberg-og-dalbanen. Han er en god og rund mann... Jeg prøver å hinte innpå at han kan prøve lavkarbo. Han er veldig flink til å lage enorme mengder kjøtt til middagen, så akkurat på det punktet er han lovende.
Den forrige hunden fikk hjerteproblemer og este ut noe helt sinnsykt plutselig. Alt var vann. De behandler hundene veldig bra altså, bortsett fra uvitenheten. Den hunden de har nå er så skjønn. En supersnill dachshund med masse energi som alltid vil leke eller kose. Ligger gjerne i fanget i timesvis (litt korte bein, så han må få hjelp til å komme opp i sofaen da ). Hunden sover i senga til Mormor, helst under dyna. Men det passer Mormor fint, fordi hun er alltid så kald.