Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 20:12   #56
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 54
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Pepsi max og sånn

Opprinnelig lagt inn av Olli123, her.

Hvis det hadde vært rom for slik variasjon så hadde ikke rapportene konkludert som de hadde. Jeg antar at ingen av oss er eksperter innen feltet så for alt vi vet så er dette et området som rett og slett ikke er vesentlig forskjellig fra person til person, akkurat som vi kan si at man ikke får blodsukkerstigning av fett og fiber med 100% sikkerhet kan vi konkludere det med aspartam også. Man kan jo ikke totalt utelukke at det ikke finnes noen der ute som får blodsukkerstigning av å spise fiber, men da er vi inne på forskjellige typer sjeldne og (sikkert) alvorlige sykdommer.

Hva mener du med dette? At det faktisk ligger noe i de gamle forskningsrapportene like vel?

Ang aspartam og isulin: tror nok ikke vi blir enige der, og det er greit, om ikke annet er det da noen som har fått litt underholdning i kveld ser jeg ;-)

Ang mettet fett: nei, jeg sier ikke at det er noe i de gamle forskningsrapportene, men jeg sier at man tidligere har konkludert med at mettet fett var farlig, derfor har vi levd med (mettet) fettfrykt i flere tiår, og gjør det til dels enda.
Det jeg vil vise med dette er at selv om forskningen har konkludert med noe, så betyr det ikke at det er riktig....som med aspartam og insulin :-)

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat