Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 18:10   #4
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Bakst-favoritter?

Ja, Biggie Small, hva bakte jeg ikke?? hehehe
Holdt på en hel dag.
Bakte lapper, solsikkebrød, knekkebrød, hamburgerbrød, foccaccia, laget massevis av forskjellige sjokolader, nøtte og ostemuffins...ja, hva mer??? Tja..tror det var det meste..

Lappene er jo ok, de har jeg testet før. Ikke noe å hoppe i taket for, men lettvindt.

Solsikkebrødet synes jeg var veldig godt, så det lager jeg nok igjen.

Knekkebrødene fikk jeg dessverre ikke til...de er helt myke..så jeg gjorde nok noe feil, selv om jeg snudde og styrte som det sto i oppskrifta. stekte dem også mye lenger, da det skulle hjelpe..men jeg fikk de ikke til. Smaker godt, gjør de, men de knaser ikke

Hamburgerbrødet var det jeg ble aller mest fornøyd med!! Så det laget jeg på nytt i dag, men formet de til små runstykker!! fantastisk Så, nå har jeg akkurat spist mitt første "rundstykke" på ja, jeg vet ikke hvor lenge. Hadde jeg bare hatt mer sesamfrø, skulle jeg fyllt fryseren med disse!! Så de er min absolutte favoritt!!

Foccacciaen var og ok, men jeg hadde nok litt for mye salt i, da jeg ikke tenkte på at oliven jeg hadde i også er salt...Men bortsett fra det var de helt greie. Heller ikke noe jeg jubler for, men helt ok!

Testet ut massevis av ulike sjokolade oppskrifter..og kom fram til hvilken jeg likte best Så det var jo bra! hehe, at jeg slipper eksperimentere mer med det. Dem jeg likte best laget jeg med paranøtter, kakao, cocosa og litt søtning..Kjempegode!

Nøtte og ostemuffinsene var og gode! Veldig gode faktisk..men etter å ha regna litt på det, ble det litt mye karber pr stk i forhold til meg som er i ketose. Så foreløpig setter jeg de på vent. De ligger i fryseren, og jeg kommer til å spise dem opp..hehe, men venter litt til med å lage en ny runde av dem

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat