Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 13:59   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg ha gått opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Er ikke det fett i smøreost (krydder ost)? Det var på salaten og nakkekotelett er ikke noe mager kjøtt, sjampignonene var stekt i masse smør og hvitløk også var det fløte da...jeg trodde jeg hadde spist for mye fett i denne måltiden! Yikes, har jeg misforstått alt sammen? Jeg har aldri spist fett før, er ikke noe glad i mayonnaise/fløte/dressing...så jeg trodde når jeg spiste sånt var det mye ...det var noen som sa jeg jeg skulle steke 1-2 egg i smør også kunne jeg godt spise en hel pakke (7 skiver!) bacon til...jeg trodde hun tullet...

Fett er det i osten, men 10 g ost?! Blir ikke store fettmengden av det. Jeg spiser 2-3 rugsprø med godt med bremykt på + makrell i tomat, eller et par fiberrik med bremykt og feit philadelphiaost - nam! Steker alt i smør, det gjør du også ser jeg, det er bra. Jeg koker gjerne ut sjyet med en dæsj seterrømme og bruker til saus - det er godt det!!!! Hun hadde rett hun som sa du kunne spise masse bacon til eggene dine ja.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat