Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 13:57   #35
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Hei alle sammen!
Jeg vil gjerne slenge meg med i gjengen- hvis det er plass til en til.
Er relativt ny på lavkarbo, men vil og må gå ned 30-40kg, helst på et år.
Har holdt på nå i ca 1mnd og gått ned 4,5 kg- og er selvsagt kjempeglad for det. Men i de siste 14 dagene har jeg ikke gått ned mer, og merker også at energien er veldig lav.
Er det noen som har noen tips eller råd for å få fart på vektnåla igjen? Trener dere generelt mye? Og er det slik at jo mere fett en spiser jo fortere går en ned med lavkarbo?
Setter stor pris på tilbakemeld!

Alltid plass til en til
-4,5 kg på en mnd er ganske bra det spiser du nok? evt for mye karber? Drikker du nok vann? Kanskje er det en matvare eller to som er partystoppere?
det er vel ikke akkurat slik at man kan spise fire smørpakker om dagen og forvente at ni kilo blåses vekk men du må passe på å få i deg nok fett i forhold til den "veien" du går! Nå er ikke jeg superoppdatert på Atkins, kanskje noen andre i tråden her vet litt mer?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat