Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 13:40   #10
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Sv: Kan jeg ha gått opp i vekt?

Hei, jeg må bare spør fordi jeg begynner å få litt panikk her..jeg begynte på ketolysekuren mand 12/7. Var i ketose neste dag og innen torsdag hadde gått ned 2.5 kg. Det var nok vann men nok at jeg ble veldig motivert...vekten har stått stille siden, jeg klager ikke av den grunn men det som skremmer meg er at magen og rundt hele midten har blitt størrer! Jeg føler som fettet som alle sier jeg må spise har lagt seg rett rundt midten! Jeg drikker mellom 2-3 lt vann hver dag, jeg måler og er enda i ketose. Har fått høre at jeg spiser ikke nok fett så har prøvd å trappe opp. Her er eks av hva jeg spise i går. Frokost: 1 hard kokt egg, 2 skiver kjøtt pålegg, 10 gram krydder ost, salat blader, 2 paprika skiver litt agurk. Lunch: blander salat (bare grønnsakene som er "lovlig") med reker på toppen. Litt balsamico og oliven olje på. Middag: 1 nakkekotelett, stekte sjampignon i smør, 3 asparagus dings. Siden jeg hører at jeg må ha mer fett, tok jeg 1 dl med fløte og pisket den sammen med noen dråper av berry smack funlight. Spiste ca halvparten. (litt spesielt å spise krem uten noe annet ) Er det noen som har noe peiling hva som skjer?? Setter pris på alle meninger...

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat