Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 11:04   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg ha gått opp i vekt?

Det ER faktisk mulig. Vekta til mamma og pappa viser to kg mer enn min. Hjemme veier jeg 74-75 kg, da jeg var på besøk hjemme veide jeg plutselig 76,8 kg, og sånn for moro skyld så testa jeg den gamle analoge vekta deres, og javelja, på den veide jeg 81 kg . Moro . Men igjen så veide jeg både 73 og 74 kg på badevektene til søstra mi bare to dager før (de har to bad og en vekt på hver).

Det skal ganske mye til for å legge på seg av 15 gr karbohydrater om dagen. Man har ikke nok blodsukker og insulin til å legge på seg fettvekt på et sånt nivå. Men dersom du nettopp har begynt å trene en god del hardere enn du er vant til så kan det vises på vekta, ved at musklene dine samler vann.
Ellers har du alle de variablene forårsaket av syklus, det at det stort sett er ganske høy luftfuktighet nå om dagen (jeg presterte å legge på meg 2 kg vann i løpet av like mange dager, altså).

Hva med å snikeveie deg litt på badevektene til venner/familie, bare for å få en viss formening, dersom dette plager deg?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat