Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 00:42   #19
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Starte lavkarboprodukt-firma?

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Jeg stiller gjerne med noen kroner. Stiller også med det jeg måtte ha av relevant kunnskap (er utdannet konditor og butikkslakter, kjennskap til IK-mat osv).
Synes det er en kjempeidè!
Har vært inne på å begynne å produsere lavkarbo måltidsløsninger og desserter i butikken jeg jobber i, men det er litt av et prosjekt hvis man skal gjøre det skikkelig (kalkyler, deklarasjoner, rutiner osv).

Og jeg er helt sikker på at handelen kommer til å kaste seg over slike produkter når de ser potensialet.
Før måtte man til bakeren for å kjøpe glutenfritt brød, i dag kjøper man glutenfri kjeks på Kiwi.

Hei LunaLuna

Takk for at du vil støtte, jeg driver å jobber med å sette meg mer inn i temaene rundt matproduksjon, mye spennende som ligger her. Jeg kan legge inn en "aksje" tråd når jeg har noe mer solid å presentere, men kjempefint med tilbakemeldinger fra alle rundt temaet, takk!

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat