Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-10, 10:28   #1
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Hurra, endelig tilbake til 70-tallet

I 1996/97 var jeg et år i USA og da gikk jeg ned (!!!!! - jadda jeg gikk ned) 10 kg og vekta landa på ca 66 kg. Husker jeg var så fornøyd med meg selv og var flink med trening og mat etter at jeg kom hjem for denne vekta skulle jeg holde. Men så begynte alle problemene og vekta gikk oppover og av og til, med en kraftanstrengelse, litt nedover. Tilslutt stoppa vekta på langt over 90 kg og det har den vært i minst 10 år nå.

Her før jul begynte jeg på spis-deg-slank opplegget mest pga av at magemålet var blitt enormt (mye stress og problemer gjorde at alt la seg på magen), men også pga av matallergier. Dette har virket både på vekt og helse og da har psyken også fått det mye bedre, så nå går det bare en vei og det er nedover.

I dag kunne jeg konstatere at jodda jeg er på 70-tallet. Har egentlig veid inn på 70-tallet de to foregående ukene også, men ville bare være sikker på at det var permanent for vekta har hoppa opp og ned etter en lang stillstand.

SÅ HURRA for meg og alle andre som har gått ned i vekt

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat