Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-10, 10:03   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mat med god smak

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

Jeg vil gjerne ha oppskrifter på gode sauser som ikke bryter lavkarbo-reglene. Jeg ser at noen skriver at de bruker Rømme/ Creme Fraiche (smaksløst spør du meg), og ønsker å unngå å bruke dette (Dette er vel melkeprodukter og burde vært "Bannlyst" uansett?)

Rømme - smakløst?! Hva i all verden har du blitt servert?! Stek en kyllingfilet i smør i panna og krydre den godt, jeg bruker salt, pepper og basilikum, men bruk det du liker. Når kyllingen er ferdig hiver du en smørklatt til i panna, mer krydder og til slutt 1-2 ss seterrømme. Trekk nå panna av plata og rør rømmen ut i smøret og hell sausen over maten. Kom ikke og fortell meg at det er smakløst!!!!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat