Tråd: Ketosestix
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 23:14   #13
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketosestix

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Tusen takk for svaret!! Den hjelper veldig mye - bare den at du sa jeg kunne spise alt som er under 5 karb pr 100 gram er en stor hjelp. Men jeg regner med at det betyr bare litt av det.. Et lite spørsmål: blåbær er 6.2 karbs pr 100 gr. Er det lov da å spise 50 gram? Eller er alle bærene forbudt...Igjen, takk så mye for den listen

Du kan omså spise 100 gram blåbær, men alt du spiser, inngår i dagens karboregnskap.
På ketolyse er det altså rundt 15g for kvinner og 20 g for menn.
Det er ikke noe poeng å ligge noe særlig under dette.

Vei maten i begynnelsen og før gjerne opp alt du spiser i en bok (eller et eller annet program på nettet). etter et par uker, sitter det i fingrene og du trenger ikke veie/notere mer

Ellers er alle grønnsaker som vokser over bakken lov (unntatt mais - minimais er ok) og så må man tenke på at løk har ganske mye karber og veier ganske mye.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat