|
Sv: Litt tidlig å begynne å klage kanskje men ...
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
Hei! Jeg trenger litt råd...jeg begynte på ketolysekurn på mandag og det har gått ok men hvor mye skal vi egentlig spise? Jeg har ei vennine som har gått ned 28 kg og hun sier bare spise alt du vil av riktig mat så går det bra...men det virker feil til meg. Hvor mye fett skal vi spise? Jeg har gått ned 2.5 kg siden mandag men føler at mage er veldig oppblåst og er redd jeg skal leggepå meg igjen fordi utslaget på stix'en var bare lys rose.. Skal vi spise 3x pr dag? Må vi telle kaloriene også? Jeg begynte på dette fordi det virket enkelt - men jo mer jeg leser jeg jo mer forvirret jeg er...
Jeg spiser når jeg er sulten, stopper når jeg er passe mett. Holder meg til 15 karbs om dagen (prøver å få det fra grønnsaker). Jeg spiser en del fett, men ikke nok.
Tror det er veldig individuelt. Noe passer for noen, å det passer ikke for andre.. Så det er vel litt sånt som man må finne ut selv Prøv deg frem!
Lys rosa stix er utslag så du er i ketose! Gå 30 minutter med fort gange per dag. Og spise nok fett og proteiner. Du finner ut etterhvert hva som passer deg 
Hilsen -12,5 kg på 8 uker;P