Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 16:37   #50
Sunroad78
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei hei
Eg starta onsdag 14. juli og er no på dag 5. Det går strålandes, har ikkje kjent meg så pigg på 10-12 år Startvekta mi var på store 115 kg og eg har allereie gått ned 5,1 kg, på 5 dagar, er det mogleg???

Eg prøvar å gå 30 min tur kvar dag og ein lengre tur ein gong i veka. Har gått 6 km på 1 time og 15 min i dag og svømt i roleg tempo i 20-30 min etterpå.

Elles prøvar eg å ligge på mellom 10-20 karbo kvar dag. Drikker rundt 4-5 liter vatn og har ikkje smakt alkohol eller snop/godterier på desse dagane, men har også slept å ha søthunger og har heller ikkje vore svolten desse dagane.

Det store målet er å kome seg ned på mellom 70-75 kg. Første delmål er å kome seg under 100 kg og så er det å ta kg for kg jamt og trutt. Eg har brukt 10-12 år på å legge på meg alle desse kiloa, så eg er forberedt på å bruke år på å kome ned på akseptabelt nivå.

Eg har PCOS (sannsynligvis, held på å utrede i skrivandes stund) og er antagelegvis isulinresistent, så tidlegare har det vore halvhjerta jo-jo slanking på denne stakkars store kroppen. Etter å ha lest boka til Sofie Hexeberg, så gjekk eg direkte på Meny å kjøpte boka Slank på ketolyse (eller kva den heiter) og desse har eg lest frå perm til perm to gongar, pluss surfa mykje på forumet her... Skal faktisk til Oslo i august å få hjelp av dr. Hexeberg. Har bestemt meg for at dette skal eg klare, koste kva det koste vil og skjønte då fort at her måtte eg ha hjelp av profesjonelle.

Etter nådt mål, så er det over på lavkarbo resten av livet

Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat