Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 00:44   #1685
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk. Dere trenger ikke la være å skrive for min del altså. Jeg trenger å se at livet går videre. Det er det nødt til. Jeg håper dere skriver som vanlig.

Jeg har gått ned mye i vekt i ferien, frivillig, men i litt høyere tempo enn jeg hadde tenkt meg. Jeg sliter med å få i meg mat, men det begynner å gå litt bedre heldigvis. Siden 28. juni har jeg gått ned nesten tre kilo og er godt nede på sekstitallet. 67,1 på det minste, men da spiste jeg veldig lite dagene i forveien så det bidro nok en del.

Den 28. juni reiste vi på ferie og pakket kofferten for å være bortreist i 5-6 dager. Siden har vi ikke vært hjemme. Nå er jeg livredd for å reise fra pappa og broren min (vi bor seks timer fra hverandre) fordi jeg trenger dem sånn. Pappa reiser på hytta i Nordland over helga fordi han trenger å komme seg vekk, så vi dilter etter vi også. Å være vekke så lenge med såpass lite klær har bydd på noen utfordringer, så i dag dro jeg inn til Trondheim sentrum for å kjøpe meg noen nye klær. Det var godt å endelig få noen klær som passer. Jeg kjøpte meg fire bukser, tre gensere og to kortarmaer. Jeg holdt på å få sjokk da det gikk opp for meg at buksene i størrelse 40 passet. Jeg er jammen i ferd med å bli slank.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat