Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 20:31   #2586
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kanutten!!! Sett ned vinglasset og toppa på flaska fram til du har fått snakka med legen!

Og ang den sjeselongen eller hvadetnåennmåttehete: jeg ville vurdert ut i fra om fargen passer, om jeg hadde kommet til å bruke den mer enn fem ganger og ikke minst hva kvaliteten er

Jeg gikk ut i sola for litt siden.. Utslettet forsvant da. Men det rare er at utslettet kommer kun der jeg har vært utsatt for sol! Jeg var knallrød på skuldrene, men har en hvit stripe der bh'en har vært....

Nå skal det sies at ene småttisen er allergisk mot sollys; jeg snakker IKKE om soleksem!

Han tåler rett og slett ikke sollys. Solfaktor for ham er ikke noe alternativ. Det eneste som duger er skygge eller helkledd kropp. Kanskje jeg er opphavet?? Har aldri tenkt på det... Guttungen bruker solfaktor 60 i ansiktet og på hender og føtter.. han må gå i tskjorte og langbukse..