Tråd: Irritert!
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 15:46   #15
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Irritert!!!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er ein smule sjokkert over eit par-tre mødre her! Forstår eg er heldig med mi! Der er det full, 100% støtte heile tida, takk og lov. Og ho er verkeleg glad på mine vegner at eg går ned og har det bra, slik som mødre skal. Eg får heilt vondt av å høyre at mødre kan vere sjalu på sine døtre! Fy!
Ta med eigen mat?

Ja, det er nokon som er heldige! Det vil sei, eg har ei særdeles oppegåande kjekk mamma eg òg, men akkurat når det kjem til slanking og slike ting er me ikkje heilt på bølgelengde, og ho klarer ikkje vera glad på mine vegne fordi ho feilar på det punktet sjølv....... men men...

Jepp, eg tek med eigen mat! Opsi-lappar er gull verd i slike situasjonar

Men du har heilt rett, er utruleg trist med ei mor som ikkje unner meg den gleda å gå ned i vekt... det fyrste ho sa då eg møtte ho no sist (etter at eg var 5 kilo mindre enn då ho såg meg sist) var: "det er jo ikkje rumpe att på deg" og "kjenner er dette tynne kvinnemennesket her?"....... utruleg frustrerande... eg ville ha høyrt: " jøss, no ser du bra ut, jenta mi!".....

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat