Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 13:58   #176
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

BiggieSmall; Jeg vet ikke, men jeg føler litt at uttalelsene dine faller ut i kynisme, det går jo an å bry seg om omverden, være det seg dyr, mennesker eller natur uten å bli vegetarianer eller treklemmer, liksom. Hvorfor skal vi alltid være så rasjonelle? Jeg synes det skal være litt rom for galskap, uten galskap blir vi beregnende skapninger uten en ny idé i hodet, tror jeg. Vel, jeg er liksom kunstner, så jeg trenger litt galskap.

Og, angående det psyhjulet, det var min daværende gærning av en kjæreste som satte i gang med det, og jeg måtte jo øve meg litt, hvorfor jeg til slutt fikk det til å gå den veien jeg ville, hvor lenge jeg ville, stoppe når jeg ville og snu når jeg ville, det aner jeg ikke, og ikke behøvde jeg å bruke hender i noen stor grad etterhvert heller. Men det gjorde nå det. Og jeg sørget for at alle vinduer og dører var stengte mens jeg holdt på, for å ha det utelukket. Jeg synes det var artig, bare egentlig, helt til jeg gjorde det samme med signalene på mobilen min, og ikke fikk de til å komme tilbake og måtte kjøpe ny. Det kan ha vært hva som helst, forsåvidt. Som sagt, jeg er like mye skeptisk som jeg er åpen, og kaster meg ikke over de mest fantastiske og overnaturlige forklaringene før jeg har gått gjennom det som er logisk.

Men igjen, jeg synes det er litt tåpelig med å fortsette med en sånn nedlatende tone, det virker som om folk som er åpne for ting som ikke kan bevises (ennå) liksom skal være mindre begavede, og det er jo litt trist, da. Jeg får litt sånn Galileo Galilei-følelse av det hele.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat