Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 02:29   #171
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Jøss, jeg må si tråden fikk en interessant utvikling, for ikke å snakke om at jeg på en slags måte ender opp med å (til dels) kjenne meg mest igjen i det Plastbox sier (bortsett fra at jeg etter mye øving faktisk FIKK psyhjulet mitt til å gå rundt og snu og stoppe bare med tankekraft. Hehe ). Jeg har jo hatt en del "mystiske" opplevelser opp igjennom, men jeg har stort sett aldri fenomenisert dem, men godtatt at jeg opplevde dem sånn, det har ikke alltid vært særlig enkelt å forklare alt, og ofte ender jeg opp med å bare godta at jeg har opplevd det, om det så er et produkt av mitt fantasi, eller at det kunne ha vært noe helt annet. Uansett er jeg veldig opptatt av energi og helhet, og jeg tror heller ikke at energi kan forsvinne. Vi snakker jo hele tiden om "atmosfære" og "stemning", og jeg har en formening om at dette er noe som kan sitte igjen selv etter at det/den som startet stemingen har forsvunnet, eller før for den saks skyld. Har kan vi jo fort bevege oss inn i kvantefysikken, som jeg vet så alt for lite om.
Men jeg må jo si at det er deilig å være holist og i grunn også agnostiker, det er ingenting som står stille for meg i hvert fall, og det gjør det enklere for meg å se vedtatte "sannheter" løses opp. Noe så enkelt som det med lavkarbo kontra den allmenne oppfatningen av ting som mettet fett, kolesterol, karbohydrater f.eks.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat