Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 01:22   #165
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Dersom det faktisk bare er å "åpne opp" hadde jeg helt dønn oppriktig, fra dypet av mitt biomekaniske hjerte, satt pris på om du fortalte meg hvordan. Ikke noe "believe in the Force", "Omfavn Kristus som din reddning", men konkret hvordan jeg åpner meg. Jeg har møtt mennesker som kan gjøre rare ting hinsides min forklaringsevne med det de selv sier er energi, og en fyr imponerte meg spesielt med sin evne til å lese auraer. Vi jobbet sammen i et digert lager/produksjonslokale og det var første gang vi snakket sammen. Ikke bare satte han fingeren på 2 kroniske sykdommer jeg har og har hatt men ikke har et eneste synlig symptom på, han så også veldig spesifikke ting rundt følelseslivet mitt, helsen og psyken til min mor, og typen person min lillesøster er.

Altså, ikke sånne typiske vage "spåkone/horoskop"-ting som "Det kommer til å skje noe i dag, eller ikke!" også går den troende ut og får forutsigelsen bekreftet uansett hvordan, fordi de vil. Nei, helt dønn spesifikke ting, ned til navn på familiemedlemmer. Merk igjen: dette var en mann jeg aldri har møtt eller snakket med før, som familien aldri har hørt om eller snakket med.

Alikevel.. Ingen vil lære meg noe som helst. Alle er enige om at denne typen evne (se auraer, flytte energier, osv.) er noe som er tilgjengelig for alle men ingen kan gi meg en eneste konkret pekepinn på hvilken vei jeg skal gå. Det mest konkrete jeg har fått så langt er "Les alt du kommer over av bøker om stort sett alt som på noen måte har med det overnaturlige å gjøre, så finner du det nok ut!". Timer på timer tilbragt med å se etter auraer, finne og åpne chakrablokkeringer, gjøre øvelser for å åpne det tredje øyet, og mer til, og det eneste resultatet er at jeg ser et vagt, gjennomsiktig skimmer rundt hud som strekker seg ca 1-4cm ut og "evnen" til å få hendene mine til å bli røde og prikkete (og etter det folk beskriver, evnen til å flytte energi internt i kroppen min).

Hjelp?

Men altså - da er du på god vei! Du må bare fortsette å lete. Dette skjer ikke over natta. Bare fortsett - og, du vil få resultater! I promise you, For meg startet det sånn at jeg leste bøker om dette - og så begynte jeg å forsøke å gjøre øvelsene som ble beskrevet. For meg kom det til meg ganske snart - vet ikke om det gjelder for alle - men, sånn var det for meg. Etterhvert som jeg kjente dette meldte jeg meg på kurs. Innen meditasjon - og, det er en vidunderlig ting - hvor man deler opplevelser. Betyr forsåvidt ikke at man har opplevd noe stort - men, man skjønner at NOE er i gang. Og så ....ja, så, går det sin gang - og, det blir etterhvert veldig personlig. Du må bare prøve videre - og, ikke la logikken stoppe deg. Den er antakelig den som stopper de fleste av oss. Den er ikke reel i denne verden - logikken (for svarte) er kjærligheten som finnes og som vi kan være en del av. Kall meg gal, men jeg er lykkelig.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat