Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 00:29   #162
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Hei du, du er der enda? Det betyr at du kanskje synes dette er spennende? Jeg ser du bruker språk som ikke jeg forstår - det er kvantefysikk, nanoteknologi osv . Det er sikkert viktig for deg. Men, for MEG handler det om FØLELSEN jeg har. Ja, det handler om FØLELSEN - og, min viten om å ta inn eller ut tanker. Det er DET det handler om for meg og da skjønner vel du også at vi snakker totalt forskjellige språk?

Med all din viten og intelligens vil jeg tro at du har veldig mye i vente dersom du åpner opp for dette redskapet. For, det er det det er - et redskap. Enten tar du det i bruk, eller så lar du det være. Det er i grunn opp til hver enkelt person. Jeg tror du kunne fått mye ut av det. Det er bare et verktøy, bruk det om du vil.

Dersom det faktisk bare er å "åpne opp" hadde jeg helt dønn oppriktig, fra dypet av mitt biomekaniske hjerte, satt pris på om du fortalte meg hvordan. Ikke noe "believe in the Force", "Omfavn Kristus som din reddning", men konkret hvordan jeg åpner meg. Jeg har møtt mennesker som kan gjøre rare ting hinsides min forklaringsevne med det de selv sier er energi, og en fyr imponerte meg spesielt med sin evne til å lese auraer. Vi jobbet sammen i et digert lager/produksjonslokale og det var første gang vi snakket sammen. Ikke bare satte han fingeren på 2 kroniske sykdommer jeg har og har hatt men ikke har et eneste synlig symptom på, han så også veldig spesifikke ting rundt følelseslivet mitt, helsen og psyken til min mor, og typen person min lillesøster er.

Altså, ikke sånne typiske vage "spåkone/horoskop"-ting som "Det kommer til å skje noe i dag, eller ikke!" også går den troende ut og får forutsigelsen bekreftet uansett hvordan, fordi de vil. Nei, helt dønn spesifikke ting, ned til navn på familiemedlemmer. Merk igjen: dette var en mann jeg aldri har møtt eller snakket med før, som familien aldri har hørt om eller snakket med.

Alikevel.. Ingen vil lære meg noe som helst. Alle er enige om at denne typen evne (se auraer, flytte energier, osv.) er noe som er tilgjengelig for alle men ingen kan gi meg en eneste konkret pekepinn på hvilken vei jeg skal gå. Det mest konkrete jeg har fått så langt er "Les alt du kommer over av bøker om stort sett alt som på noen måte har med det overnaturlige å gjøre, så finner du det nok ut!". Timer på timer tilbragt med å se etter auraer, finne og åpne chakrablokkeringer, gjøre øvelser for å åpne det tredje øyet, og mer til, og det eneste resultatet er at jeg ser et vagt, gjennomsiktig skimmer rundt hud som strekker seg ca 1-4cm ut og "evnen" til å få hendene mine til å bli røde og prikkete (og etter det folk beskriver, evnen til å flytte energi internt i kroppen min).

Hjelp?

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat