Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 15:55   #141
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Så alt i alt er forklaringen din på hvorfor du velger å tro på noe med nada bevis og en haug selvmotsigelser og grove logiske brister.. hva? Du føler for det? Jeg kan ikke forsøke å "omvende" deg noe mer enn du kan "omvende" meg, men vi er begge mennesker med de samme sansene så vår opplevelse av virkeligheten kan ikke være så forskjellig at jeg ikke kan forsøke og forstå hvorfor..

Selvom vi har de samme sansene så tror jeg definitivt vi kan oppleve dem forskjellig - og, virkelighetene våre er selvsagt forskjellige - alt ut fra hva man har opplevd, hvordan man er som person, hvordan man "har det og tar det" osv osv. For at du skal vite om du liker en ting eller ei, så må du ha forsøkt det først, sant? Er ikke det logisk?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat