Tråd: Cider?
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 23:46   #5
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cider??

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Jeg drikker M Y E Grevens pærecider uten tilsatt sukker og har beholdt ketosen hele veien. Kun når jeg er på byen og tar en uten sukker at jeg hopper ut. Hvordan jeg vet det? har begynt med hobbyalkistendenser så disse dagene med fint vær, tar jeg gjerne noen glass flere kvelder i uka.. namnam, beste smaken i verden.

Sa ikke at det ikke er mulig å drikke slik cider på ketogen diett, men at det ikke er helt ideelt, den inneholder vel 1-3 gram kh pr. 100 gram, da har man fort drukket opp 10-12 kh på en kveld, og hvis man følger en diett der man kan innta maks 15-20 g kh blir det veldig få kh igjen man kan bruke på ordentlig mat, som grønnsaker...

Sukkerfri cider er uansett ikke det verste man kan få i seg, poenget mitt var at vanlig cider er livsfarlig på lavkarbodiett.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat