Tråd: Hva skjer OM
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 15:52   #5
Monicamoa
Juniormedlem

Monicamoa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Rogaland
Monicamoa er på en erverdig vei

Sv: Hva skjer OM

Opprinnelig lagt inn av Monicamoa, her.

Takk for svar,

Det er ikke det at jeg absolut vil spise det, men vil vite ca hvor lite/mye som skal til. Boka har jeg Og i dette tilfellet var det kun pga jeg hadde glemt lunchen min hjemme og var skrubbsulten, i kantinen vår hadde de ikke salat i dag, kun rømmegrøt og div andre ting som jeg ikke kan spise så da var jeg så dum å spiste det rundstykket, groveste jeg fant, prøvde å drikke mye vann før for å slukke sulten til jeg kom hjem men det funket ikke så bra. Men får bare sette igang å trene slik at jeg kommer inn i ketolyse igjen.. Jeg vet jo faktisk ikke OM jeg har vært det, i følge stixen så har jeg det men har ikke gått ned i vekt, eller minsket cm rundt magen osv. Selv om jeg har kun spist ketolyse vennlig mat.

forresten,

jeg skal til syden nå til neste uke.. er det noen som har noen tips? Jeg er ikke vant med matvarer i utlandet og skal nok spise på restaurant mesteparten av tiden, jeg tenker biff og salat er jo lov.. men kjipt å ikke ha noe saus til men skal alltis klare det. Salat er jeg forsåvidt også litt skeptisk til i og med at det er syden men. noen tanker ?

Monicamoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat