Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 23:26   #2545
Mill
Medlem

Mill sin avatar

Medlem siden: May 2010
Alder: 42
Mill er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg gikk mye på antibiotika tidliere, og tåler det helt fint. Men kjøpte faktisk biola til smoothie i dag uten å tenke på penicilinen, så det skader jo ikke å drikke litt av den
Takk for svar forresten. Legen var ikke helt sikker på om jeg hadde "ordentlige" symptomer på UVI, og jeg har slitt med rusk i lungene siden i vinter. Så jeg tenkte at om det ikke er UVI så hadde det vært kjekt om rusket forsvant i det minste

Bare hyggelig

UVI har ofte få og 'umerkelige' symptomer, så det kan være vanskelig å oppdage det. Det kan være så enkelt som at man må oftere på do, men det er vanskelig å vite. Som dr. House ville ha sagt: Hvis behandlingen virker, var det riktig sykdom vi gjettet på. Det viktigste er at det funker

Håper ting bedrer seg, både med UVI og med lungene!
Lunger løsner ofte med cardio-trening som setter lungene i aktivitet, drikke masse vann for å løse opp slim, og eventuelt slutte å røyke hvis det er aktuelt. Eventuelt spør legen om han kan gi deg noe for rusket også, hvis det plager deg veldig. Ikke godt å gå og være småsjuk!

Masse god bedring