Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 23:18   #2544
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

Men husk å bruke hele den forskrevne kuren! Også om du blir symptomfri før kuren er ferdig! Tar du hele kuren, er du sikker på at bakterien blir borte, og ikke bare 'svimeslått' (før den da også kommer sterke tilbake).

For de som blir dårlige i magen av AB anbefales syrlige melkeprodukter (f. eks. biola), samt idoform for de som får løs mage. Viktig å drikke masse vann.

Jeg gikk mye på antibiotika tidliere, og tåler det helt fint. Men kjøpte faktisk biola til smoothie i dag uten å tenke på penicilinen, så det skader jo ikke å drikke litt av den
Takk for svar forresten. Legen var ikke helt sikker på om jeg hadde "ordentlige" symptomer på UVI, og jeg har slitt med rusk i lungene siden i vinter. Så jeg tenkte at om det ikke er UVI så hadde det vært kjekt om rusket forsvant i det minste