Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 21:31   #126
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Oi, det var visst en side til.

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Vel, det og diverse mentale sykdommer som manifesterer seg på en sånn måte at jeg godt kan skjønne folk tror (evt. håper for harde livet) at det er stemmen til Gud de hører.

Minner meg om folkene i pinsemenigheten her (mine venner er mer fornuftige og holder seg borte derfra). De taler i tunge stadig vekk og står i ringer og messer og blir heeelt borte. "Power of suggestion" er sterk. Skulle tro hele gjengen gikk på hallusinerende stoffer. Til og med mine venner synes de er litt galne, og mine venner gikk på bibelskoler, jobbet gratis i menighet i ett år, misjonerer og sånt.

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Bibelen er så full av selvmotsigelser at den ikke er en god fantasybok engang. Skal du lese god, sammenhengende fantasy uten selvmotsigelser og med håp om både en "skaper", en kilde til ren ondskap du kan skylde på når du gjør noe galt, og et liv etter døden, les J.R.R. Tolkien (The Hobbit, LotR, Silmarillion) eller Robert Jordan (The Wheel of Time). Det er god fantasy, og det er absolutt ingen grunn til at Bibelen skal være mer troverdig enn WoT eller LotR.

Hehe, så sant, så sant. Ikke det at jeg er så glad i fantasy da...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ingen leser se&hør, allikevel selger de tusenvis av eksemplar 2 ganger i uken

Familien min kjøper det to ganger i uka under unnskyldningen at de kjøper det for de siste sidene. Jeg synes det er gøy å lese det jeg, og tør å innrømme det. Men det står mye skvip der, ja.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat