Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 19:43   #27
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Hei og hopp folkens, da var jeg ferdig med ferien gitt!
Har stort sett vært flink pike og holdt meg til riktig mat, og dagens veiing var oppløftende -1,1 kg
Ikke vært spesielt påpasselig, bare holdt meg unna brød, ris, pasta, sukker/snop osv. Enkelt!!!
Shopping på ferie er myyyye kjekkere enn ellers, og hos Debenhams fant jeg en del topper samt undertøy som både passer og koster en brøkdel av det de gjør her hjemme.
Dessuten var utvalget helt fantastisk
Nå blir det å spare spare spare, for jeg har planer om en egen shoppingtur når jeg når hovedmålet mitt (en gang om ikke altfor lenge).

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat