Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 12:50   #103
Leif
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Leif er ny på veien

Sv: Tror du på engler?

Finnes det kjønnsforskjeller i debatten her. Jeg tenker på at kvinner i det store og det hele er de som hele tiden søker etter det alternative. Dette gjelder ikke bare i åndeverden men også når det gjelder alternativ medisin og andre ting. En ting er at kvinner leser alt de kommer over av ukeblad og lignende der kanskje mye av dette står (iallefall ut fra overskriftene) men er det andre ting som spiller inn også.
Legger også merke til at kvinner er i flertall i de fleste forum som jeg er innom. Hvorfor er det slik tro..
Jeg er personlig av den oppfatning at jeg ikke tror på noe som jeg ikke kan se, og helt til jeg ser en engel velger jeg derfor å ikke tro på dette.

Man skal heller ikke undervurdere placeboeffekten av det man tror på. Om en ønsker å se ting, kan mye tolkes ut fra dette. Dette gjelder også de som har blitt "helbredet" fra ulike ting. Men det spiller forsåvidt ingen rolle hva man blir frisk av så lenge det hjelper. Man kan jo kalle det hva man vil gud, medisiner, seg selv whatever.-

Dette innlegget er ikke skrevet for å provosere kvinner

Leif er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat