Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 12:43   #27
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

punkt EN for å redusere budsjettet må jo være å slutte å handle vaskemidler i matbutikken! Snakk om penger ut vinduet... Har man en Felleskjøpet eller Staples (tidl Binders) i noenlunde i nærheten sparer man masse på å handle det der!

Tja, om de har noe man kan bruke.. Vi har små barn og det er en selvfølge med parfymefritt, i tillegg er jeg allergisk.. Jeg har enda ikke sett noe på felleskjøpet el.l. jeg tåler.. Og det hjelper mye å bruke halvparten så mye vaskemiddel( både når det gjelder klær, gulv og oppvask) som det står på pakkene.. Det er feks oppgitt en så stor menge vaskepulver til klesvask på mange pakker at det er ikke rart folk MÅ ha skyllemiddel. Selv disse hypersensitive vaskemaskinene klarer ikke å få ut alle rester og de legger seg i klærne også blir klærne sitve, også heller man på med noe så undøvendig som skyllemiddel og rundansen går. Å bruke halvparten så mye såpe reduserer jo det budsjette med halvparten så lett som bare det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat