Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 12:34   #6
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge venta dere med å skeie ut?

Jeg hadde en såkalla kontrollert glipp og enda opp med at jeg ble skikkelig dårlig av den kh-rike maten. Har lovd meg selv at det skal ikke skje igjen, noen sinne. Hadde også en periode der jeg gikk ut og inn av ketose for det at jeg ikke var flink nok og ga litt f... Det ble vanskeligere og vanskeligere å komme seg i ketose for hver gang. Mange som opplever det, men langt i fra alle.

Men så spørs det jo hva du mener med en kontrollert glipp. Betyr det at du vil spise litt mer kh som kommer fra frukt/grønnsaker evt. litt brun ris/nypoteter. Eller ser du for deg pommes frites, sjokolade og chips? Det var den siste varianten som gjorde meg så uendelig dårlig.

Nå har ikke du holdt på så lenge og det er veldig lett å fokusere på alt det man ikke kan/skal spise i begynnelsen. Det tok litt tid for min del å heller begynne å tenke på alt det jeg faktisk kan spise, men etter den der sprekken fokuserer jeg utelukkende på hva jeg kan ha. Søker også inspirasjon til mat her inne på forumet. Ulovlige ting frister ikke sånn lengre og jeg smakte en pitteliten bit av favorittkaka mi her om dagen - den er ikke favoritt lengre, den var alt for søt og guggen - øsj

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat