Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 08:52   #33
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Kjenner til det med å jobbe mye, ja... men Barbasterk, det må da være bedre om du presser inn en liten trening med Jillian en gang iblant, enn ingen i det hele tatt. Så her er det bare å kaste seg på når du har sjansen

Jeg følger dette slavisk nå, da det virkelig var på tide at jeg satte igang med trening igjen..Bortsett fra disse minuttene om dagen trener jeg ikke i det hele tatt(ser jo at du, Barbasterk sykler masse...det kan ikke jeg skryte på meg...)
I og med at jeg jobber masse, ca 70-75 timer i uka, så vil det ikke være realistisk for meg å tro at jeg vil klare å finne tid(eller krefter) til å trene mer enn økta med Jillian om dagen. MEN, har lovet meg selv at dette er noe jeg SKAL gjennomføre. Jeg har ingen barn, og min kjæreste er utenlands på jobb..så jeg har kun meg selv å ta hensyn til. Dermed har jeg mulighet til å få nok søvn, OG tid til denne korte treningsøkta. Hadde jeg hatt flere jeg måtte ta hensyn til i huset, så vet jeg ikke om jeg kunne fulgt dette programmet så slavisk

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat