|
Sv: Tror du på engler?
Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.
Så fantastisk! Helt utrolig at du ikke har følt trang en gang - hvordan var det dette skjedde, tror du? Veldig glad på dine vegne!
Jeg hadde vært veldig forkjølet - og på slutten gikk forkjølelsen over til skikkelig tørrhoste om natten, slik at hverken min mann eller jeg fikk sove. Hos legen fikk jeg hostesaft som skulle vise seg å inneholde 98% alkohol ! - dessverre fikk det meg igjen inn i voldsom rustrang og jeg ble veldig fortvilet - jeg var jo nyfrelst og hadde det sååååå bra - og så skulle jeg få denne trangen igjen. Om kvelden ba jeg Jesus gripe inn og hjelpe meg. Neste morgen våknet jeg med en VISSHET om at jeg var løst fra problemet for alltid. Gjett om jeg jublet!!!! Og det har holdt! Fysisk bevis (hvis en kan bruke denne betegnelsen) fikk jeg 1,5 års tid etterpå. Pga. tarmsykdommen Chron har jeg i mange år måtte gå til jevnlig kontrollundersøkelser med slanger inn både ovenfra og nedenfra som har vært veldig smertefullt for meg. Som rusmisbruker måtte jeg tidligere ha nokså høye doser med smertestillende for å kunne ta disse undersøkelsene. Men etterat jeg ble løst fra misbruket har jeg ikke hatt tenning en eneste gang etter disse undersøkelsene.
Jeg vil bare legge til at jeg ble helbredet for Chron 3 år etter at jeg ble frelst. Indremedisineren gjorde store øyer da han "tittet inn" i tarmene etter helbredelsen og sa han aldri hadde sett så fine tarmer før. Dessverre er han av dem som ikke tror på helbredelser - men han kunne heller ikke gi meg svar på hvorfor tarmene var blitt perfekte. (Chron er en kronisk tarmbetennelse som en har livet ut men med gode og dårlige perioder, men tarmene vil alltid vise arr og merker etter de dårlige periodene)
|