Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-10, 14:27   #90
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har aldri oppfattet religion forbeholdt noen gud eller guder. Men det å tro/ha tro på noe uansett hva dette "noet" er. Om det er Gud eller steinen bak hagen eller mennesket selv. Det mener nu jeg da..

Hva du mener er jo ikke så interessant når man bruker begreper som faktisk har en direkte betydning, med mindre du bruker det allegorisk, forsåvidt, hvilket jeg ikke har inntrykket av at du gjør. Ordet "gud" er jo fryktelig bevegelig som du selv sier, men jeg må jo bare få slå fast at i fraværet av det/den så finnes ikke religion.
Jeg er en åndelig person, men jeg ville aldri i verden definert meg selv som religiøs.
Ateisme er IKKE religion, uansett hva du måtte mene .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat