Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-10, 13:42   #145
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol, lavkarbo og ketose

Opprinnelig lagt inn av lilly1977, her.

Uff, var litt uheldig med valg av vin i går ser jeg nå. Trodde den var halvtørr, så viser det seg i dag når jeg sjekker at det var 50.00 g/l med sukker... Herreman sier nå jeg bare. Drakk heldigvis bare 4 glass, fikk så hodeverk så jeg måtte legge meg i stedet for. Noen som vet hvor mye ca jeg har fått i meg? Glassene var ca 1,5 dl, altså 6 dl vin.

Går på ketolyse, men det er jo nå 15 timer siden jeg drakk og er ikke i ketose når jeg sjekker på ustix. Kjenner jeg er litt stresset her nå...

Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å bare fortsette som du stevner, glem hele vinen og fortsett å spise etter ketolyseprinsippene, det er i grunn ikke noe annet å gjøre! Sånne glipper kan skje. Men når du sjekker med sticks om du er i ketose, så gjør det på kvelden, et par timer siden siste måltid, da får du det mest riktige resultatet. Og sånn ellers; Ikke heng deg så mye opp i sticks, den sier kun hva som skjer i urinen din, og ikke i kroppen, og fungerer i beste fall som en indikator.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat