Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-10, 03:25   #2481
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer også litt! Vi (kollektivet) har en flunkende ny (dvs, den var det da vi flytta inn for 1,5 år siden) komfyr med keramisk topp. Nå har vi lagt merke til at på den stekeplata som brukes flere ganger for dagen (den der store til stekepannen) er blitt gråhvit midt på (resten er sort) og den kjennes annerledes ut enn resten av toppen. Skjønner at det er fordi den er slitt pga stekepannen vi hadde. Den hadde nemlig riller på undersida. Nå når vi har sett sammenhengen har vi kasta ut den og kjøpt en uten riller.

Så spørsmålet mitt er. Har dette noe å si for stekeplaten? Vil den ...dø? Bli ødelagt, sprekke, etc? og ikke minst; er det NORMALT? Jeg vil helst ikke ringe huseier og si at vi har ødelagt en flunkende ny og bra komfyr..

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo