Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 23:47   #75
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

1) "Bedre å tro for så å kanskje ta feil" = 50% sjanse for død hvis han sover der.

2) "Ikke tro for så å ta feil" = Bo der selv om man er 50% usikker men overleve fordi det viser seg å være trygt.

Hva var best igjen?

BiSm

Det beste er den følelsen man har i forkant av det som skjer, uansett hva som skjer! Bedre å føle seg trygg for så å bli overkjlrt enn å føle seg utrygg for så å bli overkjørt. Resultatet bli det samme, men følelsene i forkant er jo heeelt forskjellige!

Vil helst være trygg jeg og derfor tror jeg alltid på det positive!!
Er flaska halvtom eller halvfull??? DEn testen brukes faktisk for å vise hvor positiv du er!! Hos meg er alt halvfullt!